מדבירים באהבה

כמה כבר מדביר יכול לאהוב את העבודה שלו ?

כמה באמת כל אחד מתחבר למה שהוא עושה בחיים ?

אם זה אחד שהתחיל את הדרך שלו בעבודות כפיים קשות ופיזיות ועם הזמן גם הבין שזה לא הדרך הנכונה להצלחה כי כמה  כבר אפשר לעבוד קשה ופיזי .

אם אתה מחיל עבוד בחברת הובלות ועובד פיזית זה מסוג העבודות שלא כל כך בריאות לגוף (לא שלשבת במרד 9 שעות ולהתנוון זה יותר בריא)

אחרי שאתה עובד כל כך הרבה זמן כמה שנים בעבודה קשה אתה מנסה לעשות כמה מהלכים בחיים שישנו אותך ואת הדרך להצלחה ומנסה להרוויח עוד קצת כסף, אני אישית פתחתי חברה שמפיקה מגנטים לאירועים בזול בכדי לנסות וגם להנגיש לכמה שיותר אנשים את שירות צילום המגנטים וגם בשביל לשפר את ההכנסה שלי בעוד כמה אלפי שקלים בכל חודש.

זה נכון שבהתחלה אתה אוהב את המקצוע שלך ואת האירועים אתה יוצא לסוג של בילוי ואווירה נעימה, אבל אחרי שהסטטוס משתנה וכבר יש חלק נוסף במשוואה וזה ילדים ומשפחה, אתה כבר לא יכול לצאת ולחזור בלילות ואז מנסים לעשות דברים נוספים בכדי להביא את הפרנסה בדרך יותר נוחה.

אז יש כאלו שהופכים להיות מנעולנים ועוד כאלו שמחפשים משהו אחר ונכנסים לתחום של הדברה שז המקצוע לא פשוט בכלל, אותו מקצוע עם תחרות מטורפת, על כל ביטוי התחרות בגוגל אדוודרס מראה שיש תחרות מעל 0.8 שהתחרות נמדדת מ 0 עד 1 כלומר 0.8 ומעלה מעיד על תחרות מאוד קשה ועל ביקוש יחסית נמוך. אז מדביר רוצה לעסוק בתחום הדברה ירוקה במרכז ומנסה לעשות כמה מאות שקלים בבוקר לפני שיוצא להיות שכיר וכל הזמן מנסים למכור כל מיני קורסים שיעזרו לנו לשנות את הגישה בחיים ואולי הקורסים האלו יהפכו אותו להיות מכונה של כסף.

בנינו, בשביל כסף צריך לעבוד וקשה והרבה לילות בלי שינה יעזרו לכם להביא הרבה כסף ואין קיצורי דרך, בגלל זה שלא יעבדו עליכם גם אם אתם רוצים לעסוק בתחום הדברה ירוקה וגם אם אתם רוצים להיות מנעולנים בשעות הערב או אולי להיות צלמי מגנטים, בכל תחום אתם צריכים לעבוד.

מי באמת אוהב את העבודה שלו ?

מעטים הם אלו שאוהבים את העבודה שלהם אלא אם כן העבודה שלהם היא משרת החלומות איזה משרד יוקרתי והם מקבלים הטבה של איזה רכב מפנק מהחברה שהם עובדים אבל לרוב כמה באמת מקבלים את ההטבה הזאת של רכב מהעבודה כהטבה מלאה, ממש כמה בודדים.


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה נגד יונים

מה כבר לא שמעתם על הדברה

הדברה ירוקה [מתחיל לדבר איתכם על הדברה בגובה העיניים]