מה כבר לא שמעתם על הדברה

היום כשהעולם פתוח ואתם כבר שמעתם הכל על הדברה ירוקה ועל כמה חשוב לוודא מול מי אתם עובדים כי הדברה זה שימוש ברעלים שיכולים להרוג, כן מדובר בסכנת מוות ולא פשוט בכלל להתמודד עם כל אחד מהדברים האלו.

מה כבר אני יכול לחדש לכם על הדברה בכלל, האמת שיש המון דברים שכדאי לדעת ויש המון סוגים של מזיקים ולא כל ריסוס מתאים לכל סוג של מזיק.

ההדברה השונה מכל ההדברת היא הדברת קרציות בגינה בצורה נכונה, הקרציות מתחילות את שיא העונה שלהן בעיקר באביב והן מאוד מסוכנות בעיקר למי שיש לו בעל חיים הוא מגדל אותו בגינה.

קודם כל כשזה מגיע לנושא של הדברת קרציות לא כל מדביר יכול לבוא ולבצע לכם הדברה גם אם זה הדברת בניינים, כי בכל רישיון יש הגבלות מסוימות, וריסוס בשטח פתוח דורש סוג אחר של רישיון הדברה.

אם תזמינו שירות הדברת בניינים למשל את תראו שיש כאלו מדבירים שלא יסכמו לרסס לכם באזור הגינה והדשא מהסיבה שהחומרים שאיתם הם עובדים יכולים לפגוע בצמחייה ולהרוג אותו ואפילו גורע מכך יכולה לפגוע בבעלי חיים וגם בילדים שישחקו בגינה.

חשוב מאוד אם מדובר על הדברת קרציות ויש ילדים בבית במשך השבוע הראשון אם נפל ממתק לילד יש נטייה ישר להרים ולהכניס לפה חובה לשים לב טוב טוב שדבר כזה לא יקרה הוא עלול להכניס רעל לפה.

לכן בביצוע הדברת קרציות חובה לנהוג בצורה נכונה וזהירה במיוחד נגד המזיק הקשה הזה.


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה נגד יונים

הדברה ירוקה [מתחיל לדבר איתכם על הדברה בגובה העיניים]