הדברה ירוקה [מתחיל לדבר איתכם על הדברה בגובה העיניים]

האמת שי לי בלוג באתר, אבל חשבתי שיהיה יותר נכון אם יהיה לי בלוג גם במשהו יותר חיצוני שבו אני באמת יכול לדבר בגובה העיינים על כל מה שקורה בתחום ההדברה ואפילו לגלות כמה סודות שאולי לא רוצים הרבה שתדעו אותם.

באתר גם אני חייב להיות יותר ייצוגי כי אחרי הכל מיש שנכנס לאתר זה לקוחות לא מחייב שמי שקורה את הבלוג הוא לא לקוח, אבל אחרי הכל אני כנה בהכל גם באתר וגם כאן אז אין לי כל כך בעיה עם זה, אבל באמת יש להסתיר ומה זה בכלל הדברה ירוקה.

כתבתי על הדברה ירוקה באתר שלי ושם אני מסביר לעומק על תחום ההדברה הירוקה ועל ההרכבים הכימיים למי שזה עניין אותי שנמצאים בתוך הרעל ואיך בכלל רעל הפך להיות משהו שהוא ידידותי לסביבה ונחשב למוצר ירוק.


אז אם בכלל קיים דבר כזה משהו שנקרא הדברה ירוקה ?

חד משמעי כולם תעדו משהו שהוא רעל (וחומרי הדברה לא יכולים להיות לא רעילים) הוא לא נחשב לירוק,
הדברה ירוקה הוא מונח שהתקבל מכמה גורמים שהופכים את הרעל הזה נגד חרקים להיות הדברה ירוקה,

אז למה בכלל קרואים לזה הדברה ירוקה ?

הסיבה שזה קיבל את השם הזה שנקרא הדברה ירוקה הוא מסיבה אחת פשוטה, החומר פעיל בהשמדת המזיקים הוא כמות רעל נמוכה במיוחד שעובדת בשיטה קצת שונה מכל רעל אחר.

חומרי הרעל הרגיל שאתם מכירים כמו נניח ריסוס K300 של סנו שזה מוצר די מוכר לפני שהוא הורג את המזיקים הוא גורם להם סבל רב והורג אותם בייסורים לעומת מוצרים כמו למשל ג'ל לנמלים שהוא הורג את אותם מזיקים אבל ברכות ולא באופן מיידי עם הרבה ייסורים.


אז איך בכלל עובד הג'ל נמלים ולמה הוא נחשב למוצר הדברה ירוק לעומת אותו רעל רגיל שאיתו כל מדביר היום משתמש קבכדי להדביר דירות ומבנים, הג'ל המיוחד נגד נמלים הוא מוצר שעובד כמו פיתיון לנמלים, מה מיוחד כל כך בפיתיון הזה הוא שהנמלים נמשכות לחומר שיש בתוך השפורפרת ואז הן לוקחות מהג'ל הרעיל ישירות אליהן לקן הנמלים ועל ידי כך גורמות להשמדה המונית של כל קן הנמלים באופן מוחלט.

איך זה קורה הרי מדובר ברעל ולמה הנמלה לא מתה ברגע שהיא פוגשת ברעל ?

זה רעל שזמן ההשפעה שלו לא מיידי כלומר עד שהנמלה חשה ברעל לוקח מספר דקות עד שהוא הורג אותה.

למה הג'ל הזה כל כך יעיל ?

כי הוא פוגע במלכה !

בחיי ההדברה דומים מאוד לשחמט, ברגע שהמלכה נפגעה ונהרגה גמר המשחק ואפשר להכריז על ניצחון, הנמלים שלוקחות מהג'ל ומאכילות בו את המלכה אחרי שהמלכה אוכלת מהרעל היא מושמדת ומפסיקה להתרבות, אה ועוד משהו קטן כל אותן נמלים כמובן שגם אכלו מהרעל מושמדות, אם זה ירוק ? לא נראה לי כל כך.

אז למה בכל זאת קוראים לזה הדברה ירוקה כי זה פשוט הורג את הנמלים ברכות ולא באכזריות כמו ריסוס שגורם לנמלים לפרפר למוות, נסו את הג'ל נגד נמלים אה כן וזה גם הרבה יותר זול מלהזמין הביתה מדביר שיעלה לכם כמאות שקלים הג'ל הזה יהיה פתרון יותר יעיל וכמובן גם הרבה יותר זול.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה נגד יונים

מה כבר לא שמעתם על הדברה